Min bloggliste

tirsdag 16. august 2011

Oi....

Nå hadde jeg jammen meg glemt at jeg hadde begynt å blogge igjen, hehe

Og ikke finner jeg ut av hvordan jeg legger meg til som følger hos deg, for der var det jo noe HELT nytt..Liker ikke-knappen skulle jeg hatt nå. Men jeg ser jo at jeg har fått 4 av dere tilbake hos meg, og det er kjempekoselig :-)
Skal nok finne ut av hvordan jeg skal komme inn til dere, bare ha LITT tålmodighet..med meg nytter det ikke med noe annet når det kommer til dette her..

Hmm, noe nytt siden sist tro? Egentlig ja, og ikke alle nyheter er gode nyheter..Min sønn Stian, som giftet seg for drøye 2 år siden, er nå separert. Hun flyttet ut i mars. Det går bra med han nå, men det var så vondt å se han når han slet på det verste. Hvem liker vel å se barna sine slite? Men nå går det bra med han, jobber masse, har mange venner som stiller opp for han. Må få lov å si jeg er glad de ikke rakk å få barn, da hadde ting vært så mye vanskeligere for alle parter, ikke minst barna, de er de store taperne uansett når det kommer til slikt...

Boka er fremdeles glemt bort, står bom fast. Er for mye jeg ikke vet om forskjellige ting, så jeg har foreløpig lagt den på hylla..Men, har jo resten av livet mitt på å gjøre den ferdig, og siden jeg har tenkt å leve leeeenge...

Hmm, noe mer jeg kan fortelle sånn i hurten og spurten tro? Kommer ikke på en eneste ting jeg. Ser ut til å bli en utrolig spennende blogg dette her, hehe..

Uansett så må du ha en kjempefin dag, det som er igjen av den. Så skal jeg se om jeg finner ut av hvordan jeg kommer inn til deg og legge igjen et lite spor..

Stor klem fra meg til deg :-)

12 kommentarer:

  1. Heia igjen;)
    Ikke artig nei når ungene sliter, men godt å høre at det går greit med han.
    Her regner det i bøtter og spann. Vi skal snike oss inn på en 60-årsdag i ettermiddag, og da blir det vel noen kaker som jeg ikke skulle ha spist..jøje meg så trange klær etter ferien:O)
    Ha en fin ettermiddag, Frøydis, klemmings;)

    SvarSlett
  2. hei,
    huff da, ikke greit når barna sliter, vet endel om det, men det jenker seg til etterhvert som tiden går, å så ung kjekk en mann får flere sjanser..
    ha en nydelig dag,
    om du fks trykker på bildene av oss som kommenterer her så kommer du til profilen, å trykk deretter på blogg, kanskje en måte å gjøre det på..
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Yes! Frøydis er tilbake jo!!
    Dette var kjempekoselig!
    Leit å høre om din sønn, men godt å høre at det går fremover igjen..
    Blir spennende å følge deg igjen Frøydis!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  4. Næmmen der er du!!! Skjønte ikke hvor det ble av deg..men nå fant jeg deg...:)...Har savnet deg vettu:)

    Godt å høre at det går bra med sønnen din da:)...Og at du har det bra:)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake til bloggeland igjen!
    Det er vel som med blogg som med andre ting en liker godt: En vil ha mer, særlig etter en lengre pause.

    Bryllup er en fin ting å se fram til!

    SvarSlett
  6. Jeeeeeej! Så godt å ha deg tilbake, Frøydis! Du har vært savnet!!! Gleder meg til å følge deg igjen :D

    Busteliten er ventet å ankomme 13.oktober, selv om undertegnede insisterer på fødselsdato 09.10.11 - det hadde jo vært kuleste fødselsdato ever, hihi. Og Busteliten blir førstefødte, helt riktig :-)

    Gleder meg til neste innlegg fra deg igjen :-)

    Stor Busteklem

    SvarSlett
  7. Velkommen tilbake Frøydis..så fint at du kom tilbake! Leit å høre om sønnen din..men noen ganger er det bedre å skille seg.
    Ha en strålende dag i regnværet!

    SvarSlett
  8. Er det her du gjemmer deg, luringen;-)
    Velkommen tilbake, jeg gleder meg også til flere innlegg fra deg:)

    Håper du har det fint Frøydis,
    stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Hei Frøydis.
    Der var du igjen jo , så koselig.
    Leit å høre om gutten din,håper
    han har det bra.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  10. Der var du jo ;)) Nå ble jeg glad igjen, for jeg har savnet sprella dine da ;))
    Jeg har visst gått litt i pausemodus jeg også, men har planer om å fortsette bloggen min også.
    Tjolahopp, godt å "se" deg igjen ;))

    SvarSlett
  11. Hei! Der fant eg deg! Har tenkt på deg innimellom, det vart så stille frå deg...
    Men ting skjer i det verkeleg liv, så blogging vert ikkje det viktigaste.
    Slik er det berre.
    Velkommen tilbake skal du vere.

    SvarSlett
  12. Hei hei :)
    Godt og se du er på'ann igjen ;)
    >Er ikke mye inne på min blogg for tiden heller... Er ikke alltid man har tid og lyst egentlig, men men :)

    Trist med samlivsbrudd ja, men det er jo faktisk en nødvendighet av og til.. Er jo som regel en grunn til at det ikke går som det skal. Og det var godt de ikke hadde fått barn da.. Er ikke alle som takler det på samme måte..
    Jeg vet jo dette av egen erfaring, men nå er jeg heldig, for vi samarbeider veldig godt sammen, og er venner, og godt er det !

    Sånn i hurten & snurten så må du prøve og kose deg masse da:) Vet jo du skal koze deg med pinnekjøtt i dag ;) hihi

    Vi prekast ;)
    Klem Tina

    SvarSlett